odchudzanie porady opinie efekty produkty

Jak szybko schudnąć z ud i wyrzeźbić ręce?

Jak szybko schudnąć z ud i wyrzeźbić ręce?

Lato to okres, kiedy chętniej odkrywamy nasze ciało. Nogi i ramiona to najczęściej prezentowane części ciała w czasie sezonu bikini.

Doradzimy Ci, w jaki sposób poprawić wygląd nóg oraz ramion, tak byś czuła się swobodnie podczas lata.

Dieta

To podstawa zadbanego i jędrnego ciała. Zapomnij o torturowaniu się dietami albo wykorzystywaniu głodówek. Rozpocznij odżywiać się zdrowo i rozsądnie. Pamiętaj o regularnym spożywaniu posiłków. Końcowy posiłek spożywaj na 2, 3 godziny przed zaśnięciem. Zadbaj o to, aby kolacja była lekka. Do swojego menu dodaj świeże warzywa, takie jak cukinia, ogórki, szparagi, rzodkiew, sałata czy buraki. Mają niewielką ilość kalorii, a są podstawą wielu przepisów. Poza warzyw spożywaj chude mięso, nabiał, ryby oraz kasze.

Jak szybko schudnąć z ud i wyrzeźbić ręceNie zapominaj o owocach! W okresie wiosenno-letnim kupuj truskawki, czereśnie, porzeczki, poziomki, maliny, jagody, brzoskwinie, nektarynki czy arbuzy. Unikaj słodyczy, słonych przekąsek oraz produktów wysoko przetworzonych, bowiem wpływają na odkładanie tłuszczu w okolicach ud, brzucha oraz rąk.

Istotnym aspektem jest również woda. Właściwe nawodnienie przyspieszy spalanie tkanki tłuszczowej i pozwoli utrzymać skórze promienny wygląd. Jeżeli nie lubisz zwykłej wody, dorzuć plaster cytryny lub listek mięty. Nie licząc wody do swojego jadłospisu możesz dodać również czerwoną oraz zieloną herbatę.

Ćwiczenia na piękne uda, łydki oraz ręce

Musisz pilnować harmonogramu treningowego. Nie możesz się poddać ani odpuścić, nawet jeśli na początku nie będziesz widziała efektów. Nieważne czy będziesz ćwiczyć we własnym domu czy na siłowni. Pamiętaj o sumienności i regularności.

Skakanka

Proste ćwiczenia znane wszystkim od najmłodszych lat. Skacz na skakance co najmniej 3-4 razy w tygodniu. Jest to świetny trening, zarówno na uda, jak i na całe nogi oraz ramiona. Tworzy doskonałą rozgrzewkę dla następnych ćwiczeń. Możesz podskakiwać zarówno na obu nogach jednocześnie, jak i zmieniając raz jedną, raz drugą.

Rower

Możesz ćwiczyć na rowerze stacjonarnym lub gimnastykować się na powietrzu. Warto zaangażować w te treningi przyjaciółkę lub swoją drugą połówkę. Będzie Ci prościej się zmotywować, a ćwicząc możesz odwiedzać również interesujące miejsca w swojej okolicy. Najlepiej robić trening interwałowy. Zmieniaj tempo podczas jazdy.

Bieganie i pływanie

Bieganie świetnie wyszczupla łydki oraz uda. Poprawia wydolność oraz kondycję. Pływanie natomiast angażuje całe ciało. Jeśli będziesz systematycznie odwiedzać basen i pływać minimum 30 min podczas każdych odwiedzin szybko zauważysz rezultaty. Pływanie dodatkowo odciąża kręgosłup i idealnie wpływa na stan skóry.

Ćwiczenia w domu

W internecie powszechnych jest mnóstwo darmowych treningów. Zazwyczaj do zrobienia tych ćwiczeń wymagane są małe ciężarki lub butelki wody. Tego rodzaju ćwiczenia są na tyle różnorodne, że każdy odnajdzie coś pod siebie. Możesz wybierać spośród dużej liczby trenerów oraz dopasowywać tempo do swojej wytrzymałości.

Zobacz: Jak szybko schudnąć z ud



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *